در این صفحه انواع دوربین تحت شبکه داهوا را مشاهده می کنید که رزولوشن و کیفیت تصویر گوناگونی دارند. همچنین با توجه به کاربری خود می توانید دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا را در انواع دام، بولت، اسپیددام برای محیط مورد نظر انتخاب کنید. ذکر این نکته ضروریست که قیمت دوربین ای پی داهوا با توجه به تغییرات نرخ ارز مدام در حال تغییر است. بنابراین برای اطلاع از قیمت روز دوربین داهوا IP با نمایندگی داهوا تماس بگیرید. همچنین برای دانلود لیست قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه dahua کلیک کنید.

مشاهده لیست قیمت دوربین داهوا

قیمت دوربین ای پی داهوا بسته به وضوح تصویری که ارائه می دهد، نوع و جنس بدنه، لنز و قابلیت‌هایی که دارد متفاوت است. تنوع و گوناگونی دوربین‌های آی پی داهوا موجب شده است تا هر سناریویی و هر کاربری بتواند دوربینی متناسب با اهداف و اولویت‌های خود از این سبد انتخاب و خریداری کند. اگر چه تنوع زیاد تا حدودی برخی از مشتریان را دچار چالش کرده است با این حال مشورت با کارشناسان و متخصصین کمک می کند تا از میان این تنوع جذاب محصولات تحت شبکه داهوا مناسب‌ترین را خریداری کنید.

دوربین 2 مگاپیکسل داهوا

قیمت دوربین 2 مگاپیکسل داهوا در این گروه در مقایسه با دوربین با رزولوشن بالاتر برای سناریوهای کوچک با محدودیت بودجه بسیار مناسب است. وضوح این دوربین‌ها برای اغلب پروژه‌ها با نظارت عمومی مناسب است. می توان گفت دوربین‌های 2مگاپیکسلی از پرفروش ترین دوربین‌های مداربسته است. حتی در پروژه‌های بزرگ هم مناطقی وجود دارد که با این دوربین‌ها پوشش داده می شوند.

دوربین 4 مگاپیکسل داهوا

قیمت دوربین 4 مگاپیکسل داهوا کمی بالاتر از دوربین‌های دومگاپیکسلی است. در مقابل این دسته از دوربین ‌های مداربسته داهوا کیفیت تصویر بالایی دارند و بسیار مناسب برای کاربری‌هایی است که به دوربین با وضوح بالاتری نیاز دارند. شما انواع دوربین‌های دام و بولت را با این کیفیت تصویر در سبد محصولات داهوا خواهید یافت.

دوربین 5 مگاپیکسل داهوا

قیمت دوربین داهوا 5 مگاپیکسل را با توجه به وضوح تصویر و رزولوشنی که ارائه می‌دهد می‌توانید حدس بزنید، از دو گروه بالا کمی بیشتر است. اما از تمامی آنها نه. به عبارت دیگر شما دوربین 5 مگاپیکسلی با قیمت پایین تر از 4 مگاپیکسلی هم می‌توانید خریداری کنید. چون رزولوشن تنها فاکتور قیمت دوربین مداربسته نیست. اگر کاربری شما به جزئیات بیشتری از تصویر نیاز دارد این دسته از دوربین‌های IP می توانند انتخاب مناسب‌تری باشند.